יועד אגמון

יעוץ שיווקי - 050-66161-57

*שם:  
*טלפון:  
אימייל:  
*הערה:  


  • שאלות ותשובות

    • היכן אתה עובד?

      לרוב אני מגיע "לאזור המחיה" של בעל העסק, חשוב לי להכיר את העבודה "מבפנים"

      אני עובד עם כל אחד המעוניין לקדם ולפתח את העסק שלו
      ניתן לקיים את המפגשים גם בסקייפ כי עם הטכנולוגיה של היום
      המרחק כבר אינו מהווה בעיה!
    • מה היתרון שלך על פני המתחרים שלך?

      ראשית אין לי מתחרים!
      לא בגלל שאני הכי טוב בארץ (לא רק בגלל זה :-)
      אלא בגלל שאני יוצר שיתופי פעולה עם קולגות שלי על מנת לתת את הפתרון המתאים ביותר עבורך ועבור העסק שלך.

      אך היתרון הבולט ביותר על פני הקולגות שלי הוא שאני "בא מהשטח" ולא מהאקדמיה או מהחברות הגדולות.

      אני מכיר את האתגרים של העסקים הקטנים, ומשום כך אני מצליח לתפור לכל עסק את החליפה המתאימה לו ביותר!

      אני לא מאמין בכמויות כי על כמויות צריך לשלם... והרבה!
      אני מאמין בהגדרת מוצר ללקוח כשמה שמוביל אותי הוא הרעיון שהעסק הקטן לא צריך יותר מכמה עשרות לקוחות בשבוע או בחודש על מנת להפוך לעסק מצליח
    • כמה שנים אתה עוסק בתחום היעוץ והאימון?

      אני עוסק ביעוץ עסקי ושיווקי למעלה מ-15 שנה
      הן במפגשים של 1/1, הרצאות והשתלמויות בכל הארץ
      ניתן למצוא חוות דעת ועדויות בקישור שלמעלה

      אני עוסק באימון ובמיטבוץ (הגדלת המוטיבציה :-) למעלה מ-20 שנה הן לספורטאים והן לאנשי עסקים ואף לשכירים המעוניינים לקדם עצמם במקום עבודתם
    • תוך כמה זמן ניתן לראות שינוי משמעותי בעסק שלי?

      תוך זמן קצר מאוד ניתן יהיה לזהות שינויי משמעותי בתפיסה שלך את העסק שלך, מה חשוב לעשות ומה פחות חשוב.

      מנסיוני ברגע שהאסימון הזה נופל הכל הופך להיות קל יותר ופשוט יותר כשהשלב הבא משם הינו פריחה ופריצה של העסק שלך.
    • היכן אפשר לקבל טיפים שיווקיים?

      ובכן... פתחתי בלוג: מאהל הטיפים של יועד אגמון...

      http://www.bizmakebiz.co.il/Login/PostDetails.aspx?id=10148
    • מהו אימון שיווקי?

      "אימון שיווקי" הינו נישה שפיתחתי מתוך הכלים של תורת האימון הקלאסית בדגש על השיווק העצמי לעסקים הקטנים.

      כ"עסק קטן" וככזה אין לנו את המשאבים להעסקת איש שיווק לדחיפת העסק שלנו ולכן יש הכרח ללמוד את התחום הזה שהינו התחום המשמעותי ביותר בקידום העסק ויצירת פריצת דרך.

      בתהליך האימון אנו נזהה את עשרת מרכיבי התוצאה ואילו מהם נוכל לגייס על מנת לשווק עצמנו טוב יותר.

      נבחן את המקדמים והמעכבים שלנו בדרך לשיווק ה"מותג" שלנו שהוא לרוב אנחנו עצמנו.

      ננתח את החזון, המטרה והיעדים האופרטיביים בדרך ליצירת תוכנית שיווק ממוקדת תוצאה.

      נשתמש בכלי 12 האינטליגנציות ונראה כיצד ניתן להשתמש בהן וכיצד הן יכולות לפתח את ביטחוננו העצמי... בעצמנו.

      נלמד כלים מעשיים המתאימים לעסק שלנו וקידומו.

      בסוף תהליך האימון תתקבל תוכנית עבודה עם כלים אופרטיביים, מנטאליים ורגשיים להתמודדות שוות ערך עם המתחרים.
BizMakeBiz פותח ע"י